Podmínky pro příjem a prodej zboží dětské charitativní burzy
Základní pravidla pro účast na burze:
1. každý prodávající se musí zaregistrovat a získat tak registrační číslo (na jedno registrační číslo je max 50ks) od organizátorky burzy pí Liškové nebo pí Kosinové (telefonicky, e-mailem nebo osobně). Poplatek za 1 registrační číslo (50ks) je 100kč.
toto číslo je jedinečné a identifikuje prodávajícího, proto je bezpodmínečně nutné jej dodržet a mít jej potvrzené (registrační číslo si bez odsouhlasení NELZE ponechávat do dalších burz, ani si jej jakýmkoli způsobem upravovat ….. PŘIKLAD jak číslo vypadá: A9, A17, A194 ……)
pokud při přijímaní zboží vaše číslo nebude mezi odsouhlasenými čísly, budete si muset na místě věci přeznačit …. z organizačních důvodů bohužel není jiná možnost
náš tip: pokud máte do prodeje více věcí rezervujte si více registračních čísel
2. vyplnit a vytisknout formulář (tj. seznam věcí, který naleznete v sekci "ke stažení"), vytisknout štítky a označit jimi prodávané zboží
3. veškeré přijímané zboží (dětské oblečení, dětská obuv, hračky, dětské knihy, sportovní a kojenecké potřeby) na prodej musí být čisté, opatřené vytištěným štítkem s registračním číslem, pořadovým číslem, velikostí a cenou
velikost musí být uvedena v centimetrech (PŘÍKLAD: 62, 68, 74, 80, 86, 92, 98, 104, 110, 116 ……….) usnadní to správné zařazení vašich vkládaných věcí na správné místo a nám to velice usnadní roztřiďování při vybalování … zvětšíte tím šanci, že si věc lépe najde nového majitele
4. veškeré věci musí být předány společně s registračním formulářem (seznam věcí) pokud možno v krabici, která je viditelně popsána registračním číslem
5.věci k prodeji musí být označeny štítkem, který obsahuje všechny náležitosti tj. registrační číslo (příklad A76), pořadové číslo ze seznamu věcí, velikost (příklad 116) a cenu - mohou to být naše originální štítky, které naleznete na stejném místě jako registrační formulář (seznam) nebo si je můžete vytvořit klidně i ručně sami, ale opravdu musí obsahovat všechny naše náležitosti, tak aby prodávaná věc byla dobře identifikovatelná
pozn.: vyplněním seznamu se položky ze seznamu automaticky přepíší do našich štítků v druhém listu excelového souboru, takže je stačí jen vytisknout, vystřihnout a připevnit ( tip pro vás: nejlépe se nám osvědčila klasická malířská páska, která pevně drží a štítek je pod ní dobře čitelný)
6. s ohledem na to, že je naše burza charitativní, za vložené věci není možné ručit, proto Vás žádáme o pevné označení vámi prodávaných věcí
7. věci do burzy přijímáme vždy v pátek (v termínu burzy) mezi 15-17:00 hodinou
8. prodej věcí probíhá v sobotu od 9:00 do 12:00
9. po ukončení burzy se věci vyzvedávají v SOBOTU OD 17:00 DO 18hodin ...... při vyzvedávání věcí a peněz máte možnost věci na místě zkontrolovat, případně také darovat na charitu
pokud si zboží a peníze nevyzvedáváte osobně, ale vyzvedává je za vás kamarád, kamarádka, manžel či jiný rodinný příslušník, prosím informujte je o kontrole, jelikož na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel
10. prodávajícím je vypláceno 70% prodejní ceny zboží
11. veškerý výtěžek z burzy jde na charitativní účely
Děkujeme a těšíme se na Vás